Invigt overallen!




Jag och Elton har varit ute på förmiddagen och busat med Emilie och Stella - oj, så gott ungarna skratta! :) Supermysigt med lite snö! Dock blåset de rätt bra..
Tänka sej - jag både sprang och gick upp för några backar, ändå var jag inte död när vi kom in ;) Så skönt! Jag längtar nästan tills vi ska springa upp och ner i pulkbacken!

När vi kom in, gjorde vi lite lunch och starta en till tvättmaskin. Men Elton nobba lunchen, så nu ligger han i sängen och sover. Jag har startat diskmaskinen och nu väntar ett avsnitt med Supernatural!
Sedan blir de duschen och på med lite kläder, då jag ska jobba någar timmar på kvällen. Roger hinner inte hem tills dess, så Memme är snäll och ställer upp även idag! 

Även att overallen satt bra för nån månad sedan, men nu är den för trång över magen.. Så nu åker vi på att köpa en ny overall oxå, typiskt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0