Gammalt & nytt



Dåliga bilder..

Byxorna jag har på mej idag, hade jag när jag träffa Roger. Jag gick i 9:an då -03, alltså för 8½år sedan! Heeelt sjukt att jag fortfarande har kvar dom och att jag kan ha dom!
Jag tror att jag vägde ungefär som jag gör nu, men jag är smalare i ansiktet, mina nyckelben syndes inte och rumpan är plattare nu - eller ja, jag vägde nog lika men var tjockare då.. Konstigt nog!
Dom är inte snygga, men sköna och bara tanken på att jag kan ha dom - är rätt rolig!

Tröjan fynda jag på Cubus här om dagen, när jag hade lunch - för ynka 74kr fick den följa med mej hem! Och den satt rätt bra, ännu roligare ätt de står ett M i den oxå ;) Jag kommer nog aldrig fatta riktigt!

På bilderna syns ju även hur fast och fin min mage är ;) Men ärligt talat, gör de mej inte så mycket! Jag har gått upp fort i vikt, burit Elton och gått ner fort - så de kunde ha varit värre!
Jag brukar säga de, med rätt kläder på - är jag rätt okej ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Syns inte ett dugg att du ens överhuvudtaget har varit överviktig. Du är jättefin! Och vilken utstrålning! :)

2011-11-03 @ 13:23:06
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Ullissa

Härliga bilder! Å kul när gammalt blir nytt! Det känns så himla skönt!

Måste säga att du ser toppen bra ut!

Kramisar!

2011-11-05 @ 11:19:28
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0