Stressigt..


I morse tog Elton en rejäl sovmorron, jag vakna 07:50 och då sov han fortfarande! Jag fick tillomed väcka prinsen i morse, vilket aldrig händer. Blev stressigt till dagis, speciellt när Elton skulle äta frukost länge idag - han som annars vägrar frukosten!

Efter att jag lämnat prinsen, tog jag en promenad. Hem och fixa lite frukost, sedan flög dagen bara förbi..
När vi kom hem från dagis, mumsa vi i oss vindruvor och riktigt myste i soffan - han är så himla go nu Elton! Massa kramar och pussar delades ut, gofisen!

När pappa Roger kom hem - överraska han med att säga att han hade helg. Åh, så underbart! Så vi "fira" med middag på Ikea - mys!

När vi kom hem, var de dags för sängen för prinse Elton och innebandyträning för pappsen.
Jag sitter och försöker få i mej min smoothie. Min nya favorit - jag hade kunnat leva på enbart de! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0