Tråkiga


Idag måste vara den mest tråkiga dagen på mycket länge! Jag och Elton har inte gjort ett dugg.. De har mest regnat ute, så vi har bara varit inne och slöat. Ända nytta jag gjort, är att tvätta två maskiner och bäddat ur sängen. Bädda nytt fixa Roger och Elton medans jag var ute och gick.

När Roger kom hem och vi fått i oss middagen, gick vi över till Martin och Gina. Var menat att vi skulle fixa upp de sista på väggarna, men dom hade besök. Så vi blev bjudna på fika i stället. Eller ja, jag tog en promenad i stället för kladdkaka ;) De hade ju aldrig hänt förut, kan jag lova!

Pojkarna ligger i sängen och snarkar ikapp, har försökt väckt Roger flera gånger - då han ville att jag skulle väcka han. Men nu skiter jag i de, nu får han sova vidare! :)

Jag ska måla naglarna och kika på BB snart - som för övrigt är rätt seg nu, tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0