Sova länge?


Igår sa jag och Roger att vi skulle sova länge idag, men redan klockan 07 var vi uppe.. Att man inte passar på och sova, när man kan?

Roger for och fiska för en stund sedan och jag ska snart pallra mej ut på promenad - bara orken kommer! Men först måste jag stoppa nått i magen. Åt gröt till frukost, första gången sedan operationen - mycket gott var de! Tänkte att jag ska försöka äta de till frukost nu, man står sej ju jäkligt bra på de!

Får se vad vi hittar på annars idag. Allt blev ju så knas, när Elton for till mormor och morfar bara sådär :) Inga planer alls har vi!
I morron ska Roger på firmafest. Men jag då? Nu när vi är barnfri, vill jag oxå hitta på nått! :)

På Söndag kommer Elton hem. Och på Söndag ska jag på bio med finfina Malin! Vi har försökt fixat en dejt hur länge som hellst och nu ska de äntlingen bli av. De ska bli superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0