Snuskigt


Jag mår snuskigt illa! Har gjort de sedan jag tog tabletterna tidigare i morse.. Jag hoppas verkligen att jag slutar på illa på dom, då jag ska ta dom resten av livet. Blä, så jag mår!

Bara för de, blev de ingen morronpromenad idag. Surt! Men jag tar nog igen den ikväll istället.
Har precis lämnat Elton, han hade inte ens tid att säga hejdå - rutschkanan hägrade! Så underbart att de börjar bli bra väder, så dom kan vara ute och busa!

Igår eftermiddag var vi på dagis igen, då de var städdag - som jag totalt hade glömt bort. Vi gjorde sällskap med Emilie och Stella, till Eltons stora glädje. Som han surrar som Stella! :)
Dock var städdagen sådär, inte värst organiserad. Men Elton var nöjd iaf!

När vi kom hem börja vi med middagen, tills pappa Roger och Leif kom. Roger och Leif for och spela fotboll, jag och Elton fixa kvällsbestyren, läste saga och myste i sängen.

Nä, nu väntar soffan, filten och en dålig film - som jag kan somna till. Hoppas på att illamåendet ger med sej snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0