Oväntat promenadsällskap


Nu är morronpromenaden gjord! Träffa på Annelie utan för dagis, så jag fick oväntat promenadsällskap idag - jättekul! Vi surra skit och skratta mest hela tiden - jag hann inte ens med att tänka på att vi gick 4km. Haha! Bestämde att vi ska promenera i morron och på Torsdag oxå, underbart med sällskap! Och att Annelie dessutom kommentera min viktnedgång ett X antal gånger och sa hur mycket de syntes, gjorde bara allting ännu bättre ;) Haha!

Elton är på dagis, Roger jobbar och jag ska få i mej lite vatten och sedan måste jag plocka undan lite och dammsuga. Idag ska jag och Elton ta med oss Stella hem från dagis! Hade tänkt att vi skulle gå på Stor&Liten, sedan ska vi busa och käka middag här hemma. Fiskbullar bil de idag - som jag längtat! Jag hoppas bara min magen tycker att de är okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0