Medicin



Jag är som gammtanterna jag, dosett och allt ;) Men den är rosa och fin, iaf!

Äntligen har jag fått ut min medicin! De tog ju bara lite över 4 veckor.. Jag höll dock på svimma när jag hämta ut dom igår, ena kosta nästan 800:-
Men men, jag måste ju ta dom - så de var bara att betala och se glad ut! Tillomed hon i kassan kolla flera gånger, så hon sett rätt på priset.. Hutlöst! 

Jag hade för mej att dom sa att vi skulle äta fyra tabletter om dagen.. Så jag måste höra mej för när jag ska på återbesöket, så jag äter de jag ska! :)

 I morse tog jag alla för första gången. Svårt att få i mej den strörsta, då jag inte kan ta så stora klunkar med vatten.. Men de ska nog fixa sej!


Kommentarer
Postat av: mli

Vad är medicinen för då?

2011-05-24 @ 12:54:07
URL: http://mlish.se
Postat av: Evelina

Hej! Samma här skaffade mig oxå en dosa för att hålla koll på medicinerna:)

2011-05-24 @ 23:21:45
URL: http://mittochdsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0