Likadant?


Jag har tyckt att mina kläder sitter precis likadant, trots att jag ändå gått ner 14kg. Känns som att de borde försvinna nånstans ifrån, eller hur?

Men idag när jag skulle klä på mej, testa jag ett par byxor - bara för att se hur långt de var kvar. Tro inte på faan, jag kom i dom - utan tvång, dessutom! ;) Jag har inte kunnat haft byxorna på fleeera år!
Och när jag skulle gå och hämta Elton på dagis, tyckte jag att de såg så kallt ut ute - så jag testa en jacka jag inte haft på flera år. Jorå, jag kom i även den! Och jag kunde stänga den - wiho!


Oj, vilken smutsig spegel - måste göras ren..


Kommentarer
Postat av: Niccan

Underbart! Go girl!

2011-05-04 @ 15:00:05
Postat av: Eva

Men vad kul!!

2011-05-04 @ 18:31:01
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: mli

Du är så jävla bra och så JÄVLA snygg!

2011-05-04 @ 20:32:32
URL: http://mlish.se
Postat av: Louise

Så roligt att du själv också märker resultat. På såvis är det bra med lite äldre kläder :)

2011-05-06 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0