Joggingrunda?


Igår kväll skulle Martin och Leif ut och springa, så jag tyckte att Roger skulle hänga på. Han har länge sagt att han ska de, men de blir aldrig av.. Så jag "tvinga" han! Och mitt argument var - klarar du av att jogga rundan (som jag trott varit 4km, men Leif säger att den är längre?), ska jag jogga samma runda, i slutet på sommaren.

Ja, vem kom inte hem en ½timme senare? Om inte Roger, som hade joggat hela svängen (förutom ynka 200m)! Jag var så stolt över min älskade :) Han ville inte jogga med Martin och Leif, då han inte trodde att han skulle orka deras takt och behöva gå hem ;)

Så nu måste jag väl hålla mitt löfte! Jag hoppas dock att jag hinner gå ner några kilon till och få liiite bättre kondis ;) Men, de är ju ett tag kvar!

Kommentarer
Postat av: Fattie

I takt med att du går ner kommer det ju bara bli lättare och lättare :)



Svar: Grattis till operationen! Känns skönt att äntligen vara på "andra sidan" nu kan jag tänka mig!



Jag tycker inte det är fel att folk ger sina barn godis, hoppas mitt inlägg inte lät som ett påhopp mot sådana som dig - som låter sina barn få en tablettask nu och då.. Utan jag var väl mer upprörd över att de ger barnen chips och cola som LUNCH eller godis till frukost.



Bra att du tänker på ditt barn och vill hans bästa! Det är precis så föräldrar ska vara tycker jag :) Försöka göra ändringar hos sig själv först så att de sedan kan influera och vara en förebild för sin familj! BRA JOBBAT :)



Ps. Vaaaaart har du köpt den där söta rosa dosetten? Jag blev otroligt avundsjuk på den! haha

2011-05-25 @ 15:04:59
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Gina

Vi ska ju träna järnet nu och kanske t.o.m slå grabbarnas tid, eller? ;)

2011-05-25 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0