Inge vidare..


I dag har jag inte alls mått någe vidare.. Redan på morronpromenaden kände jag mej konstig och väldigt orkeslös. Och när jag nästan var hemma, var magen jättekonstig! Medans Elton var på dagis, gjorde jag ingenting. Jag låg bara på soffan och mådde pyton..

Resten av dagen har varit mest likadan, jag har inte alls mått helt hundra. Dessutom har min hals blivit värre och snoret rinner.. Jag hoppas att de stannar där, jag vill verkligen inte bli sjuk!
Men älskade Roger har köpt halstabletter, som jag ska knapra i mej nu!

Annras idag? Efter dagis var vi på Stor&Liten, men Elton var inte alls sej lik. Han ville mest sitta i mitt knä, men tutt och snutt!
Vi fixa middag, fick besök av Leif, sedan gick vi över till Martin och Gina. Riger skulle hjälpa dom att sätta upp köksfläckten, men vi hade fel borrar, så de blev inget..
Roger var ute och sprang, min duktiga sambo! Jag och Elton fixa på jamas, borsta tänder och läste saga. Sedan slockna vi båda två ;) Nu väntar soffan och tvn, tills jag ska hoppa i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0