Hemmadag


Idag har vi inte alls fått mycket gjort.. Jag och Elton har bara haft en hemmadag. Tanken var att vi skulle vara ute idag, men de har mest snöat(?) idag, inge trevligt väder alls.

När pappa Roger kom hem, fixa vi middag och åt tillsammans. Vilket lyx de är att få äta middag tillsammans, alla tre - jag älskar de!
När maten lagt sej och disken var fixad, tog jag på mej promenadskorna och gick en sväng. Sedan kila jag och Elton över till Martin och Gina. Där spendera vi resten av kvällen.

Elton fick apelsinjos, vilket han inte gillar så mycket, så han ville att jag skulle dricka upp de. Utan att jag tänkte mej för, klunka jag i mej att halvt glas!!! Vilken panik jag fick, när jag kom på att jag faktiskt är opererad och inte kan klunka i mej, hua! Trodde jag skulle spy, men de gick okej. Jag fick lite ont men efter några rapar, kändes de okej ändå. Fy, så läskigt!

Nu ligger prinsarna och sover. Blev väldigt sent för prinsen ikväll, typiskt - när han ska på dagis i morron.. Var ett bra tag sedan han var på dagis, så jag hoppas de går bra i morrmon :)
När jag lämnat prinsen, ska jag ut och gå. Sedan hem och städa - de ser ut som fan här hemma. Tvätten måste in i garderoberna oxå!

Nu väntar ska jag måla naglarna - mina korta naglar, klippte av mej dom idag.. Sedan väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0