Fixat och donat


I morse slog Elton på stort och sov till över klockan 08! Jag hann tillomed vakna före han, vilket inte änder ofta..
Vi bjöd över Martin och Gina på frukost, mysigt när man har lillebror på andra sidan vägen! :)
Efter frukosten gick vi över till dom, där vi har spenderat hela dagen! Roger och Martin har borrat i väggarna, satt upp både hyllor och tavlor. Jag och Gina har fixat med gardiner och donat på. Varit på Ikea två svängar oxå! Men de blev väldigt bra och jag hoppas dom är nöjda! :)
Strax efter 17 gick vi hemöver, jag och Elton. Roger hade redan farit med Marcus och sjösatt nån båt. Elton har inte sovit på hela dagen, så jag våga knappt gå hem, då jag trodde att han skulle slockna i soffan ;) Men de gick bra! Vi gjorde middag, Elton fick bestämma. Han ville ha fiskpinnar och spagetti? Tokunge!

Elton tvärslockna strax före klockan 19! Jag ska måla naglarna och kika på New Moon - igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0