Börja om..


I morse kom vi sent på dagis, nästan en hel timme.. Elton hade ännu en skitnatt och vakna inte förrän strax efter 08! Och precis när vi skulle gå utan för dörren, då har Elton bajsat. Så de var bara att börja om.. Bara för att jag var stressad, gick allt galet. Sluta med att jag fick starta en tvättmaskin innan oxå!

När jag lämnat Elton, gick jag på promenad. Soligt och mycket varmt! Tiden gick väldigt fort idag, hann inta alls med de jag skulle..

Hade tänkt att vi skulle vara ute efter dagis, men Elton ville bara på Stor&Liten - så de fick väl blir så! Var lagomt med barn idag, skönt - för jag hade inte orkat med stoj idag!

Vi åt middag ute på balkongen även idag - så underbart att solen är framme och att de är varmt ute!
Kvällen har bara sprungit iväg, vips så var de dags att natta! Vi skulle natta alla tre ikväll, för engångsskull - men de sluta med att jag fick gå ut.. Elton kunde inte alls slappna av.

Nu väntar BB och en hårdbrömacka - sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0