Bo i sandlådan?


Idag har vi haft en lugn och skön dag, jag och min lilla prins! Först tog vi sovmorron (skönt, då nätterna inte är att leka med just nu..) och sedan fixa vi disken tillsammans, slängde massa tidningar, åt lunch på balkongen och sedan tog vi en tupplur på 3 timmar. När vi vakna fixa vi med oss lite frukt och gick ut till sandlådan - Elton skulle kunna bo där om han fick!

Vi var ute mest hela eftermiddagen, när vi kom in gjorde vi middag och även den åt vi ute på balkongen. Sedan kom pappa Roger hem. Då passa jag på att gå ut och gå, fy så varmt de var!
Elton och pappa Roger tog en dusch och sedan hoppa dom i sängen för att se hockey. Tror inte att nån av dom såg mer än första perioden!

Jag ska måla naglarna och se New Moon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0