1 månad & -14kg



Jag är nyvaken på båda bilderna ;)

Idag är de 1 månad sedan jag började hela resan, med Modifast (och 11 dagar sedan operationen) och vågen visar -14kg (okej, -13,9kg..)!

Några kroppsbilder kommer de inte än på ett tag, de känns påtok för "naket"! Men några ansiktsbilder tänkte jag dela med mej av. Jag känner inte av dom 14kg som har lossnat, men många säger att de syns i ansiktet. Och nu är jag faktiskt berädd att hålla med - min gigantiska dubbelhaka, har otroligt nog blivit lite mindre!

Men jag känner ingenting på kläderna, tycker dom sitter precis likadant som innan..

Dessutom måste jag bara säga hur stolt jag är över min älskade Roger, som har gått ner över 10 kilo nu. Han är bra bäst, min stora prins!


Kommentarer
Postat av: Eva

Men se, vad det syns! Vad roligt!! Och mer kommer det att bli ;)



Hur gör Roger för att gå ned då? Eller går han ned i ren sympati kanske ;D



Kram och lycka till! :)

2011-05-01 @ 10:44:47
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Annica Kvack

Jag tycker att det syns jättemycket på dig att du har gått ner.

2011-05-01 @ 10:48:38
Postat av: mia

Det syns sjukt mkt på hakan! Och på kroppen!! O på rumpan!!

2011-05-01 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0