Uppdatering


Oj, nu var de ett tag sedan igen..

I Lördags fick pappa Roger sovmorron och efter frukosten, fick vi för oss att åka och bada! När vi fråga om Elton ville, hoppa han i sängen och skrek jajajajajaja! Haha, sötunge :)
Åh, jag verkligen älskar när vi hittar på bus tillsammans, alla tre. Och badhuset är ett stort plus, Elton älskar ju vatten! Han är inte ett dugg rädd, dyker och "simmar" som en galning. Han är nästan mer under vattnet, än ovanför!

Efter badet for vi hem och sov, jag och Elton. Medans spela Roger match, som dom för övrigt vann. När Roger hade gjort sej klar, väckte han oss och vi for till Memme. Där vänta middag, hockey och Martin och Gina. Trevligt avslut på en kanondag!

I Söndags blev Elton superdålig. Snorig, hostig och hade jättehög feber - trots Alvedon. Hela dagen spendera vi i soffan, halvsov och kolla på film och barnprogram. Natten blev lång och jobbig..

I Måndags hade vi en hemmadag, alla tre. Elton mådde sådär, men var iaf piggare.

I går fick Elton vara hemma från dagis och Roger jobba. Jag och Elton tog en långsovare på 4(!!) timmar, missade solen och finvädret..

I dag firar jag och Roger 8år tillsammans, helt otroligt! Vi "firade" med lunch på McDonalds, storhandla och några pussar. Vilket firande? ;)
Allt blev så sent, så vi bestämde att Elton skulle skippa sovandet. Men medans Roger fixa matlåda och jag tog disken, la Elton sej raklång på soffan och tvärslockna.. Jaja, han sov en stund och vakna på lite bättre humör iaf!
Även fast han sov så sent, somna han i ganska bra tid ikväll, utan protester dessutom.
Roger är och jobbar, han ska sova i lastbilen i natt och kommer inte hem förrän i morron kväll.

Jag ska bara se Big Brother, sedan ska jag krypa ner brevid min lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0