Typiskt


I morse vakna Elton 07:50(!!!). Typiskt att han skulle ta sovmorron när vi skulle på dagis, jag fick lite smått panik.. Men vi klarade av morronen rätt bra ändå! Jag hann tillomed fixa disken, medans Elton satt i soffan och vakna till, framför barnprogram. Elton åt en massa gröt, var på superbra humör och strax före 09 var vi på dagis. Mycket bra gjort, tycker jag!

Efter dagis var vi på Stor&Liten, har precis kommit hem. Vi funderar på vad vi ska äta idag, de är ju ändå min "sista måltid", innan operationen. Men Elton säger att han bara vill ha ris, vilket jag inte alls är sugen på.. Eller ja, jag är inte sugen på ett dugg egentligen. Jaja, nått ska vi nog hitta på att stoppa i magen!

Prata med Roger för ett tag sedan, han var supersen.. Massa hade kronglat för han idag, så han är inte hemma förrän ikväll nångång. Tråkigt!

Nu vill Elton ha äpple, så de är bäst att fixa de! Sedan ska tvätten hängas och en ny ska in i maskinen..

Kommentarer
Postat av: Tomkathrine

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-05-16 @ 07:44:07
URL: http://tomkathrine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0