Trevligt besök!


Idag efter att jag hade lämnat Elton på dagis, fick jag besök av Annelie. Kul! :) Hon flytta hit i November och vi bor typ 5minuter i från varandra, ändå har vi inte setts förrän nu. Dåligt gjort av oss! ;) Men idag blev de av och vad vi har pratat. Nonstop, inte en tyst minut. Massa skitprat och te, en mycket trevlig förmiddag!

Jag håller på att packa till Elton, som ska åka till mormor och morfar. Morfar slutar snart jobbet, så då kommer han och hämtar upp prinsen. Åh, så mysigt dom ska ha!
Jag och Roger ska ut på varsit håll, hela helgen. Roger ska med Leif och pimpla - både öl och fisk, sedan ska dom ut på Lördag tror jag.
Jag drar till Mia i morron och för oss väntar bus i pulkabacken på kvällen och på Lördag blir de fest och utgång. Sista festen innan flytet och operationen, åh så skoj vi ska ha! Jag blir hos Mia hela helgen och de ska bli riktigt kul, jag längtar som bara den!

Så fort jag packat klart, ska jag gå på dagis och hämta min älskade lilla fis! Jag hoppas han är vaken, så jag slipper väcka han - vilket betyder dåligt humör hela dagen.. Men jag är ganska säker på att han sover, då han gjort de dom sista veckorna när jag hämtat han.

Jaja, nu ska jag skruva upp musiken några minuter medans jag packar klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0