Tidigare och tidigare..


I morse vakna Elton redan klockan 05, hua! Så nu blir de bara tidigare och tidigare mornar..

Förmiddagarna blir så himla långa när man vaknar så tidigt. Innan klockan hade hunnit slagit 07, hade vi käkat gröt, borstat tänderna och fått på kläderna, båda två. Men de är skönt, man slipper stressa!

När vi skulle gå på dagis, var de redan nästan +10grader och självklart massa vattenpölar. Så vi drog på regnkläderna och gick tidigt, då jag förstod att de skulle ta tid att komma till dagis. Mycket riktigt, de tog över en ½timme! :) Men vad gör de? Vi hade tiden och Elton var mer än nöjd!

Jag tog och sola när jag hade lämnat Elton, så skönt! Sedan fixa jag lite tvätt och efter de tog jag ett bad. Jag har bara badat en gång sedan vi fick badkaret.. Jag tog ett långbad, raka bena, hade ansiktsmask, hårinpackning och fila fötterna. Underbart att ha de gjort! Dessutom tog jag sånhär tvål med korn i och skrubba ansiktet, lite väl hårt tydligen.. Jag är röd som fan i fejan och de svider lite lätt ;) haha!

Efter dagis var vi på Stor&Liten, lagomt med barn idag! Och när vi kom hem, var pappa Roger hemma och hade maten klar, Korvstroganoff. Jag kommer älskar Rogers sånna här arbetsdagar, middag tillsammans, hela kvällen och natten. Elton kommer oxå älska dom!

Nu ligger prinsarna och kollar på hockey i sängen, jag äter Kexchoklad och dricker Coca Cola ;) Lyx! Jag hoppas de är nått sevärt på tvn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0