Hemöver!


Nu har Roger farit och jobba, igen.. Schemat stämmer typ aldrig, blir ändringar hela tiden. Han ska även jobba i morron, blir borsta över natten och kommer inte hem förrän Måndag kväll. Så i morse kom jag på att vi skulle fara och överraska mormor och morfar, om Martin och Gina skulle hemöver. Vilket dom inte skulle..
Men Martin ska skjutsa oss till tåget i stället, så vi far ändå! Jag minns inte sist jag och Elton for själv till mormor och morfar. Och jag längtar, Elton med för den delen! Vi får väl se när vi far hem, kanske när morfar jobbar nästa gång? Jaja, de ska iaf bli skönt att komma hem! Jag saknar min mamma och pappa!

Vi ska ta tåget klockan 14, så nu ska vi packa lite, Elton ska sova och sedan ska vi fixa lite lunch innan vi far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0