Försvunnit..


Vilken dag.. Vi har inte gjort många knop, men ändå har dagen bara försvunnit? Ändå vakna vi tidigt, klockan 05:50 ville Elton ha morron.. Så vi tog en långsovare när pappa Roger kom hem från nattjobbet. Idag fick Roger positiva besked om schemat - de har funnits ett schema eller flera, men de har aldrig funkat. Men nu verkar de bli kanon!

När vi vakna klädde vi på oss och gick ut. De var otroliga +12 ute och en massa vattenpölar att hoppa i, så Elton fick på sej regnstället och gummistövlarna. Han tyckte nog att han var i himmelriket! :)

Elton är så himla torr nu, exemen är verkligen överallt.. Jobbigt för prinsen! Och de blir bara ännu värre när han badar/duschar, han som älskar de.. Så nu blir de bara snabba duschar och massa grin, när han måste kliva ur.
Han fick duscha ikväll och nu ligger prinsarna i sängen. Var menat att jag skulle sola, men nån måste ha snott min tid och jag orkar inte vänta. Fan, jag som ville sola! Så jag tog en ny tid i morron istället.

I morron väntar dagis för prinsen, Roger ska jobba - ännu en ny tur, och jag ska tvätta en massa och städa.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hua, stackars Elton! Viking, liksom hans pappa, får också jätte mycket eksem/torr fläckar över hela kroppen under vinter halvåret.. Mini Derm kör vi med. Ganska dyrt men funkar toppen bra & svider inte! :)

Kram!



Och du, HELT SJUKT vilka snygga naglar du gör? Du måste ju ge några tips! :) Hur gör du & vad målar du med? Små penslar eller pinnar eller hur sjutton gör man? Jag vill också kunna! :D

2011-03-22 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0