Blodprov & EKG


Idag på förmiddagen var jag på vårdcentralen och tog blodprov och EKG, inför operationen. Och vilken underbar sköterska jag fick - kanon!
Jag hatar att bli stucken i armen, men jag kände knappt att hon gjorde de. Hon var positiv och glad.  Dessutom överöste mej med komplimanger för mina naglar ;) haha!

Skönt att ha en till sak gjord inför operationen! Nu är de bara några få papper som ska skrivas på och fyllas i, sedan är jag redo för inskrivningen den 5 April. Justja, måste kolla med Memme om hon kan ta Elton då, Roger jobbade tyvärr.. Och inskrivnigen skulle ta mest hela eftermiddagen, då jag ska träffa läkare, narkosläkare och sköterskor.

Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Mli

ååh så spännande!! :) nära nuju!

2011-03-16 @ 23:00:38
URL: http://mlish.se
Postat av: mia

Jag är ledig den 5 om ni inte hittar någon som kan passa sötungen!

2011-03-17 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0