Vill inte..


Efter den här helgen, vill jag verkligen inte kliva upp på vagen på Onsdag.. Jag har ätit en glass, popcorn, druckit 5 cider och ätit några smågodisar - inte alls som jag brukar! Jag som skött mej så himla bra, föll dit i gamla vanor igen.. Visst, inte alls samma mängder som innen operationen, då de är helt omöjligt att jag får i mej de. Men godis? Varför skulle jag smaka på de? Jag som klarat mej så bra utan. Jag har ju tillomed varit feg och inte vågat testa, då jag trott att jag ska dumpa på socker. Vilket jag egentligen hoppats på, då godis (och dricka) är en stor andledning till att jag är tjock! Fan, nu är de skärpning!

Visst, tanken med operationen är att vi ska leva normalt! Godis i normala mängder, men jag hade hoppats på att de tog längre tid innan jag våga mej på att prova.. Jaja, nu ska jag ta tag i promenaderna igen! Blev dåligt med de förra veckan, då vi var dåliga. Men i dag ska jag ut, då Roger kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0