Ute hela dagen!


Igår var vi ute från morron till sena kvällen! Superhärligt väder :) Vi gick ut efter frukosten, strax efter klockan 10. Jag klippte gräs, morfra kratta undan en massa sedan dom fällt ett träd, mormor och Elton fixa på med annat. Sedan åkte Elton med morfar till Ånge, köpte glass och handla. 

Vi grilla, lekte i lekparken och njöt av solen. Jag drack ju cider igår, drack tre stycken - men kände inte av ett dugg. Så jag gav upp! Men nu vet jag att de funkar iaf - jag dumpa inte :) Härligt!

Idag blåser de storm här, men solen lyser iaf. Vi har bara plockat ihop, vikt en massa tvätt och fixat. Nu sover prisen och vi ska passa på och duscha allihopa - sedan drar vi till Fränsta, där ska vi fira Tobias. Antar att vi blir där några timmar, sedan får vi se vad vi hittar på ikväll! 

Om Memme stannar i natt, åker vi hem med henne i morron. Annars åker vi på Måndag, när morfar ska och jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0