Spelkväll


Åh, idag fick jag äntligen Lappskojs - som jag längta! Och jag mådde kanon på de, så nu är jag överlycklig! :) Har tillomed tagit lite nu, innan jag ska sova - var ett tag sedan jag åt..

Efter att vi ätit, for vi och handla. Handla lite tills vi ska fara i morron, massa gott! Jag och Elton ska äta massa melon och jordgubbar - som vi längtar!
När vi kom hem efter handlingen, kom Martin och Gina över. Resten av kvällen har spela vi frågespel, Elton och Roger sov dock. Men vi har haft en mycket trevlig kväll! :) Dom har nästan precis gått hem, så nu ska jag väcka Roger som sover på soffan, så vi kan krypa ner brevid prinsen!

I morron hoppas vi på bra väder, ska bli supermysigt att fara iväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0