Premiär badet!


Igår medans Elton var på dagis, var jag på Birsta med mormor och morfar. Sedan gick vi och hämta prinse - så glad han blev! :)
Direkt efter dagis, gick vi ut i lekparken. Med vatten, melon och sällskap av mormor, morfar, Emilie och Stella. Vi var ute bra många timmar och njöt av finvädret och solen!
Mormor och morfar for och handla lite till middagen - grillat. Medans fick Elton ta premiär badet ute på balkongen - kan lova att de var en lycklig liten prins, som plaska på!

När de vankas middag, kom Martin över. Senare på kvällen kom Gina över - så fixa vi hennes naglar till studenten! Vi blev klara rätt sent, så alla sov när jag kröp ner under täcket och läste lite i boken. Somna ganska snabbt, kan jag säga!

Även idag var de liak fint väder - så underbart! Jag, morfar och Elton gick på bageriet så fort vi vakna - sedan åt vi lyxfrukost tillsammans. Alla duscha, vi fixa Ginas studentpresent - balkongmöbler, plocka ihop lite och medans Elton sov - for vi på Birsta (idag igen..). Lojsan skulle ha nån BH och gammelfarfar skulle ha en tröja, så de blev en snabbis. Fixa även lite blommor och Lojsans studentskylt.

Hemma här igen, hann vi bara äta lunch och sedan tog vi bilarna in till stan. Oj, så mycket folk! Vi kom in i rätt bra tid, så vi hann ta en glass innan - mys!

Efter att vi hade kikat på Gina, när hon gått ut på trappan - gett blommor och en massa kramar, for vi och handla de sista till smörgåstårtan, tills i morron.
Sedan gick vi direkt över till Martin och Gina - där bjöds de på god mat och tårta. När Elton börja bli trött, gick vi hem och fixa inför natten. Jag tog dock och städa, så de ska bli riktigt skönt att komma hem i morron!

I morron blir de en tidig dag! Jag har ställt klockan på 06. Minns inte sist jag ställde klockan ens? Ska bli "kul" och se hur Elton tar de.. Han vaknar ju alltid av sej själv annars!
Vid 07 kommer Memme och hämtar oss, sedan väntar Ljunga och Melkers skolavslutning. Senare ska vi till Ånge på Lojsans student! Smörgåstårta hos mormor och morfar, på kvällskvisten far vi hemöver till stan igen.

Ska snart plocka fram boken, lite melon och dricka massa vatten - efter den här varma dagen! Sedan är de inte långt kvar till sängen, då vi ska upp tidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0