Passa på!


I eftermiddags for pappa Roger och Marcus på en fisketur, kommer hem i morron kväll igen. Men innan hann vi med lite middag, korvstroganoff och ris - funkade helt okej för min mage!
Var en ledsen Elton som vinka och pussa hejdå på pappa. Lillfisen våran! Resten av kvällen satt han i mitt knä, han ville bara gosa och sitta nära - bäst att passa på medans han vill!

Prinsen ligger och snarkar sedan några timmar tillbaka och jag har börjat på en ny serie. Men ska snart krypa ner brevid min älskade lilla plutt och läsa lite.
I morron väntar dagis för Elton och jag ska ta en joggingtur/promenad! Sedan har jag en massa och göra.. Efter dagis får vi se, hoppas på lite bättre väder, så vi kan gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0