Nationaldagen!


Vi hade en supermysig dag idag! Först blev de lite strul med bussen från Birsta, men när vi väl kom på stan - blev de kanon! Vi mötte först upp Memme, sedan Martin och Gina. Elton såg direkt brandbilen och skulle såklart provsitta - vilken lycka! :)

Sedan käka vi glass, njöt av solen och kika runt på stan. Träffa Malin och Tove oxå, superkul! Även Jennie - gud så länge sedan vi sågs..
Strax efter klockan 17 var vi hemma, helt slut! Och jag hade inte alls skött maten, en hårdbrömacka och en glass, på hela dagen - fy så jag mådde! Och vilket humör, synd om Roger.. Men jag förvarna han iaf, haha ;)

Sedan packa vi ihop oss och gick ut på baksidan, där grilla vi hamburgare med Martin, Gina, Leif och Julia. Mums, så gott de var! Jag fick i mej 2/3 kanske - bra, då matdagen inte varit någe vidare.

När vi kom in gjorde vi alla kvällsbestyr - sedan slockna vi allihopa! Elton som ända till klockan 08 i morse, även fast jkag klev upp strax efter 07! Så vi blev lite sena på dagis..
Gina haka på, så vi tog en promenad efter dagislämningen. Nu har jag nyss fått i mej en smoothie och snart ska jag kika ner och sola. Sedan väntar duschen, hämtning av prins Elton och sedan ska vi på Stor&Liten - sista, någonsin. Båda damerna ska gå i pension och ingen ska ta över - mycket tråkigt tycker vi!

Bilder kommer senare ikväll, har en massa att gå igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0