Ljunga hela helgen!


Igår när Roger kom hem från jobbet, for vi på Ikea och käka middag med Martin och Gina - mys sådär på en Onsdag! :)
Sedan var vi och handla, frysen eka tomt! När allt var inne, for Martin och Roger och skruva med Martins cross. Jag och Elton fixa på jamas och läste saga - sedan tog de "bara" 1½ timme innan prinsen gav upp..

Resten av kvällen spendera jag i soffan, framför SOA - så bra! Jag fastnar jämt, så klocknan blev över 01 innan jag kom i säng.. Vilket kändes i morse, då Elton vakna före 06. Hua! Tur att vi ska sova en sväng sedan :)

Idag kommer morfar och hämtar oss efter jobbet. Ljunga väntar, hela helgen! De ska bli riktigt mysigt, bara vara - med mormor och morfar!
Roger ska iväg och fiska med gamla jobbet och kommer inte hem förrän på Lördagkväll - så vi passar på då, jag och Elton! :)

Nu ska vi packa väskan, fixa mellis och sedan ska vi sova - som jag längtar! ;)

Kommentarer
Postat av: AC

ser att du oxå gjort av m kilon....bra gjort.

2011-06-02 @ 16:23:34
URL: http://annchasnyaliv.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0