Bilder - Operationen 110420


Hittade bilder i mobilen! :)

Mina pojkar skjutsa in mej till sjukhuset - dagen innan!

Elton tog kort på mamma :)

Första duschen gjord!

Ritad på magen - dagen innan operationen
Jag ser ju tametusan gravid ut - haha!

Fina skjortan som jag bodda i, på sjukhuset!

Ett av alla droppen.. Vet inte hur många gånger dom stack fel!

Andra och sista duschen gjord!
Haha, va tjock jag var i ansiktet!

Dagarna efter operationen, fick vi blåsa i en flaska, med vatten i. För att förhindra proppar i lungorna.

Nyopererad och rätt slut..

Andra dagens "mat" - ett glas vatten, med tesked!
Första dagen fick vi ingenting..

Efterlängtat besök - mina älskade prinsar!

Ena droppet blev irriterat, sista dagen, så jag var tvungen att ta ännu ett till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0