2 siffrigt - belöning!


Ett par nya solglasögon - då jag bada bort mina älsklingar..
Men för ynka 29:- kändes dom iaf okej!

Ett linne - dock finare i verkligheten!
Döljer magen bra ;) Har helt fel byxor på mej oxå.. 

En superskön tröja - från Bikbok!
Där har jag aldrig handlat! Måste ha ett vitt linne under nästa gång..

Och en vit skjorta och svart bälte - oxå från Bikbok. Allt på rean!
Jag och Gina ska servera på ett bröllop på Lördag, där av skjortan. Är nog inget jag skulle ha köpt annars - men den känns helt okej ändå!


Kommentarer
Postat av: Eva

Men så snyggt!! Linnet var ursnyggt!

Jättefin du är! :)

2011-06-21 @ 18:32:22
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Du är så himla snygg Helene!!!!! En 10 poängare!

2011-06-21 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0