Vilken härlig Söndag!


Dagen börja inge vidare - spöregn.. Och jag kände inte alls för att jogga i regnet, så de blev ingen promenad idag, tyvärr!
Dock trotsa Roger vädret och for till Memme, för att skruva på trallen till poolen - snaaart klart! Medans tog jag och Elton en tupplur. När Roger kom hem fixa vi lunch, duscha och gjorde oss redo för ett besök hos Therese, Troy och nyaste tillskottet Max. Äntligen!

Innan vi for dit, var vi in en snabbis på Birsta och handla små söta kläder - oj, vad jag saknar den tiden ibland! Max kommer bli en söt, liten grön smällkaramell! :)
Åh, så underbart att träffa Therese! Är de en person jag saknar i mitt liv, så är de den kvinnan ♥ Mycket har hänt - men jag hoppas innerligt att vi kan hitta tillbaks!

Max var såklart sötast i världen - sjukt lik Troy och pappa Johan, vilket båda pojkarna är! Elton och Troy klicka direkt och lekte på himla bra, kul att se :) Pojkarna fika glass och vi snacka skit - precis som de ska vara!

Strax efter klockan 18 for vi hemöver, då magen börja kurra efter middag. Precis när vi satt oss i bilen, fråga Martin och Gina om vi ville käka Tacos med dom. Självklart tacka vi ja - iaf jag och Elton, Roger skulle sova, då han jobba natt!
Så vi hann nästan bara hem, innan vi kila över till Martin och Gina. Mums med Tacos - Elton åt superbra!

Nu har Roger farit och jobbat, Elton somna för en stund sedan och jag måste försöka få i mej dagens dos med vatten - har varit mycket dålig på de idag.. Kanske en film oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0