Några fina dagar!


Vi har haft några fina dagar, mycket sol och massa kärlek ♥

I Onsdags tog jag och Elton bussen in till stan, för att möta Memme på hennes jobb. Sedan gick vi vidare mot tågstationen, där mormor, Melker och Jesper kom strax efter oss.
Vi kila ner på stan igen, åt gott och myste på. När kvällen kom, for vi hem till Memme. Där gjorde jag mej i ordning, vikna hejdå till prins Elton (som säger när jag ska fara - mamma, jag saknar dej! Åh, vem vill fara då? Skruttunge, han vet precis vad han ska säga!) som skulle vara med mormor och morfar hela kvällen.

Jag mötte upp Karla på stan. Resten av kvällen drack vi gott, parat strunt och dansa - en mycket lyckad kväll! Strax efter 02 gav jag upp, tog taxi till Memme och tvärslockna där. Tack Memme, för allt!

I går var en riktig skitdag! Jag mådde sådär när jag vakna - jag mår inge vidare på enbart cider, blir full i magen och påtok för sött.. Hade ingen matlust resten av dagen, vilket resultera i dålig matdag  - vilket betyder att jag mådde som en apa hela dagen.. Mot kvällen hade jag sprängande huvudvärk och dumpa på allt jag åt, fy fan!

I dag skulle de egentligen vara halvdant väder, så jag och Elton hade inte gjort några planer för dagen. Men efter frukosten sken solen som bara den och de var varmt som bara den! Så vi tog och gjorde några mackor, massa melon och jordguggar - sedan packa vi vagnen och traska iväg till Malansbadet!
Där spendera vi hela dagen, så underbart! Efter nån timme fick vi sällskap av Martin, Gina och Ewa oxå - mycket trevligt :)
Strax efter klockan 17 kom pappa Roger och hämta oss. Hem och börja med middagen - grillat! Martin, Gina, Leif och Julia gjorde oss sällskap ute på gården.
Dom drog på gatufesten och jag har nästan nyss klivit ur sängen. Var en ledsen prins jag natta ikväll.. Han ramla med cykeln på asfaltet, innan vi skulle gå in :/ Lillfisen min ♥

Nu sover han gott och jag ska se på film och äta nånting - mår inge vidare i dag heller. Har inte alls kommit i kapp sedan igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0