Missnöjd!


I morse när jag skulle klä på mej, var första gången sedan operationen - som jag var missnöjd! Fy, jag kände mej tjockare än tjockast och inget i garderoben satt bra. Jag kände mej bara tjock, helt enkelt! Jag blev på jättedåligt humör och ville bara krypa ner under täcket igen!

Sluta med att hela garderoben ligger utspritt över hela sovrummet och jag fick säga åt Memme att vi var tvungen att fara, innan jag blev galen! Tog de som satt minst åt och kände mej som en säck pärer, igen..

Kommentarer
Postat av: Ullissa

Tittade precis på dina blider i inlägget innan! Du ser inte tjock ut längre!! Men jag kan förstå att man har sådana dagar! Hoppas det går över! alla hamnar man i svackor i bland! Stå på dig!



Kramisar!

2011-07-16 @ 23:20:11
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0