Lunch med moff ♥


Idag på förmiddagen gjorde vi inte allt för mycket, jag och prinsen. Vi myste mest på ♥ Och jag vek in tvätten, äntligen!

När vi sov lunch, kom morfar hit! Han hade nämligen beställt matlådor och självklart fixa vi de! Sedan käka vi lunch tillsammans, innan han for vidare på jobb igen - trevligt sähär på en Tisdag! Elton fick även en glass av moff, vilken lycka!

Strax efter ringer Memme och undrar om vi ville med henne, Louise och Patrik och bada. Vädret var sådär, men vi haka på iaf. På badstranden blev vädret bara sämre, solen lyste knappt.. Men Elton doppa fötterna och busa på, så han var mer än nöjd!
En glass påvägen hem och sedan kom även Roger till Memme, där vi blev bjudna på grillat - så gott!

När vi kom hem fixa jag Elton inför nattningen, sedan tog Roger över - han ska och jobba i natt, så han sover oxå. Jag tog på mej promenadskorna och mötte upp Karla!
Kom hem för en stund sedan och hinkar vatten - ja, dricker sakta egentligen.. De tar tid!

Imorron ska Emilie ta en kurs med mej, så jag lär mej min nya frisyr ;) Tur att Emilie fixar rätt grejer åt mej! 
Sedan ska vi på Birsta med Karla och Thodore. Och på kvällen ska jag och Karla ta oss ann motionspåret igen - härligt!


Kommentarer
Postat av: Lucy Ewelyn {lucypath.com}

Vad mysigt! Här har det bara regnat massor! Tänkte fråga om du vet någon sida på nätet där det står vad man kan/inte kan äta som gbp opererad. Kan du äta pasta & ris? Min dietist sa att man inte kan det :/

2011-07-23 @ 21:06:16
URL: http://lucypath.com/kilogram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0