Härlig Söndag!


Elton vakna inte alls för tidigt i morse, som jag trodde. Han sov oroligt fram till 07 iaf - tack för de! :)
Vi käka frukost medans pappa fick sova en stund till, då han kom hem så sent i natt från fisket - tyvärr ingen vinnst..
09:30 väckte vi pappa och jag tog en promenad, soligt och varmt - skönt! Sedan duscha jag och gjorde oss i ordning, efter de traska jag och Elton över till Emilie och Stella!
Där väntades klippning för min del och bus med Stella, för Elton. Dock var han trött, men fixa de rätt bra ändå! Efter att vi klippt färdigt, fick vi smaka på nybakta bullar - mums! Jag tål verkligen inte vitt bröd! Smakade en liten tugga med Elton, sedan fick magen nog.. 

Strax efter klockan 14 for vi till Memme. Där vänta grillat och mys ute! Även Louise, Patrik och Martin var där - härligt sådär på en Söndag!
Innan vi for hem, var vi in till Marcus och hans tjej - hon fyllde nämligen 30! Tyvärr hann vi bara in med en blomma och säga hej, då Roger skulle iväg och jobba ikväll. Bättre än inget iaf!

Hemma packa Roger ihop sej och for. Jag och Elton fika lite och sedan natta vi - så nu sover prinsen sött! Han sov inget idag heller, så de tog inte många minuter innan han snarka! :) Tyvärr klarar han inte riktigt av att vara vaken hela dagen, så i morron måste han sova - så vi får lite rutin igen!

Nu ska jag fixa lite kort på min snygga frill, måla naglarna och slå på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0