Hänger hjärnan med?


Jag får ofta frågorna - om hjärnan hinner med, när alla kilon försvinner? Om jag ser förändringen? Om jag verkligen fattar?

Och vad blir svaret? Både jag och nej - faktiskt! De är så svårt att förklara - jag tror att man måste vara med om de själv, för att förstå känslan!

När jag ser ser på kort, ser jag verkligen dom tappade kilona! Jag har alltid vetat att jag är tjock, men inte hur tjock.. Hemska tanke! Och att kläderna hänger, gör ju en påminnd oxå - självklart. Men, de är så svårt att veta hur andra ser mej - hur jag verkligen ser ut, inte bara på kort.

Så idag tog jag och Mia några kort - inte för att jämföra mej med henne! Utan för att se, hur jag ser ut brevid! För jag vet ju hur Mia ser ut, då får jag ju en "bild" av hur jag ser ut. Och faktiskt - de var roligare att kolla på korten, än jag trott! :) Jag är nöjd just för tillfället!

 


Självklart skulle Elton oxå vara med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0