Fuskstarta födelsedagsfirandet!


I morse när vi vakna, visste Elton direkt att mormor och morfar - med gänget, skulle komma! :) Dock fick han vänta några timmar, många långa timmar, tyckte han säkert!

Strax efter lunch (när jag gav upp och försöka få Elton att somna), kom mormor, Melker, gammelfarmor och gammelfarfar - med massa paket! Elton sken upp som en sol och berätta stolt att han fyller 3år och visa tre fingrar - mammas prins!

Elton har haft en konstig önskelista - påhittad helt själv! En skoter, en vit tutt, en orange tutt, en ringklocka till cykeln, paket och en grön tårta med godis på och i! :) Fantasin är de inge fel på!

Han fick massa fint - men ringklockan var nog bäst! En tuta till cykeln (så nu kör han dubbelt), en bilmatta/lekmatta, ett bilgarage och en uppblåstbar späckhuggare, som man har i vattnen - han var mer än nöjd. Hur vi ska få plats alla tre och alla leksaker, vette tusiken.. Jag vill ha större lägenhet nu!

Vi käka lunch/middag tillsammans allaihopa, sedan kom även pappa Roger hem och morfar. Glass till efterrätt och ihopbygge av garage - till Eltons stora lycka!
Mellan maten och glassen, fixa jag både mormor och gammelfarmors naglar - åh, så skoj! Jag har verkligen saknat att pyssla på och måla - vilket jag kände nu! Så i morron ska mina egna få sej en omgång!

När vi vinkat hejdå till besöket, for vi direkt till Birsta. Fixat allt som vi ska ha på kalaset och tills i morron, så jag kan baka och så vi kan grilla med Therese och Johan. Även till Norgeresan - skönt att ha de gjort!

I morron ska Elton vara med Memme på dagen och jag ska städa, baka och packa. Och på eftermiddagen väntar ju grillning. Fullt upp i morron alltså - vilket jag älskar!
Får se hur mycket vi hinner i morron, men jag hoppas vi hinner de mesta - så vi bara kan packa in oss i bilen och fara på Fredagkväll!

Nu vakna Roger oxå, han har sovit nån timme nu - innan han ska och jobba sista natten, sedan väntar semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0