Elljusspåret x2


Jag och Karla har precis kommit hem, från elljusspåret - eller de heter motionsspår tydligen. Vi tog 2 svängar, då det är rätt kort - 2½km. Oj, vad duktiga vi var! Jogga en massa och svetten lacka! En stor nackdel med att vara korthårig - svetten har ingen stans att stanna..

Nu är jag sådär härligt slut! Ska snart hoppa in i duschen, bara jag slutat svettas. Sedan måste jag måla naglarna, gjorde aldrig de igår. Och självklart glömde jag bort att ta på mej handskar när jag tvätta ur håret, så nu är naglarna på vänsterhanden helt gråa - faan!

Idag efter att vi hade sovit och ätit lunch, gick jag och Elton till Karla, Peter och Theodore. Pojkarna lekte på bra - så kul att se! :)
Vi hann bara hem, så kom pappa Roger oxå. Pojkarna fixa middag och sedan for jag och Karla - dagen har gått superfort!

Pojkarna ligger i sängen, tror båda somna. Ska se om Roger vill vakna och vara lite social, efter att jag duschat :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är också jätte duktig med din träning så jag hoppas det visar sig på din våg den dagen du väger dig:)

kramen

2011-07-19 @ 09:47:09
URL: http://hea71.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0