Bad och åter bad!


Vi har haft en supermysig dag, jag och min älskade prins! Tänkt att så lite behövs, för att de ska bli så bra - underbart!

Strax efter 11 fixa vi i oss lite lunch, packa massa frukt och sedan traska vi ner till badet. Elton bada tills han var blå om läpparna och skaka tänder. Sa åt han att nu får vi nog gå upp, du skakar ju tänder - ska sluta med de nu, mamma. Haha - gounge! :)
Elton tog en tupplur, medans läste jag tidningen och löste Sudoku. Sedan blev de ännu mera bad och lite mer bad! Vi var inte hemma förrän efter klockan 17, blev sen middag. Och efter maten, kom Memme med jordgubbar - bara sådär, en mycket trevlig överraskning! :)

Nu väntar film med min stora prins - om jag orkar, tvärslockna när jag natta Elton..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0