Prinsen är hemma!




Imorse kom Elton hem, åh så underbart! Han var så glad, de bara lyste om han :) Massa pussar och kramar!
Lite fika med morfar innan han for på jobbet. Sedan fick Elton hoppa i badet, men de blev kortvarigt. Han var så trött! Efter badet kröp vi ner i sängen, alla tre. Mys på hög nivå!

Elton har inte riktigt varit sej själv sedan kan kom hem. Dessutom är han likblek, men han har ingen feber, ingen hosta eller snor. Han har mest suttit eller legat i soffan hela dagen, jobbigt att vara hos mormor och morfar ;)
Hos mormor och morfar hade han inte ätit nånting alls nästan. Så jag gjorde korv och strips, ihopp om att han skulle få i sej nånting. Han åt 2½(!!!) korvar och massa strips, utan protester :)
När Elton ändå bara ville ligga i soffan, passa jag på och plocka bort julen. Skönt att ha de gjort, men gud så tomt de blir! Nu är de bara gardinerna som ska bytas, men de tar jag nån dag i veckan. Så i morron ska jag skicka ner Roger i källaren, igen, med julkartongerna!

Nattningen tog evigheter ikväll! Nästan två timmar.. Han vill inte riktigt somna själv, vilket börja sedan han fick nya sängen. Men de är varken grin, gäll eller att han försöker kliva ur sängen. Så de gör inget, de kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: mli

Då ska du ju ha ett shampoo för fet hårbotten ;)

2011-01-10 @ 09:59:18
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0