Plumsat


Vi har nästan nyss kommit hem, jag och Elton. Vi har plumsat i snön och blivit översnöade.. Om de kunde sluta snöa nångång? Jag är mer än nöjd över allt som kommit redan nu! Och om dom kunde skotta.. Jaja, nu är vi handlade och hemma iaf.

Elton har dock inte sovit på dagis.. Så hur den här dagen ska gå, vill jag inte ens tänka på. Men jag funderar på om han ska få sova ändå! Han grina hela vägen till affären och hela vägen hem, nu sitter han och gnäller i soffan. Så jag tror nog han får ta sej en tupplur. De är ju ändå inge dagis i morron, vilket jag totalt glömt bort. Haha! Så de gör ju inte så mycket om han är vaken lite längre ikväll. Så får de bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0