Inge vidare..


Jag vet inte vad de är, men jag mår inge vidare alls! Humöret är som en bergochdalbana, men mest ner känns de som.. Jag har noll tålamod (ja, mindre än vanligt..). Jag vill inte göra nånting. Känner mej stressad över allting, hela livet och massa småsaker. Åh, jag vill bara att de ska gå över!

Jag vill få en tid för operationen, ha den gjord och över (jag är inte stressad över själva operationen, utan när de blir av och ovissheten). Jag vill komma på vad jag vill bli när jag blir stor eller hitta ett jobb som jag verkligen trivs med (och som går ihop med Rogers arbetstider och som inte betyder heltid för Elton på dagis).

De är tur att jag har Roger, som backar upp mej och bara är! Och Elton, våran lilla skitunge. Älskade lilla skitunge! De är kärlek de ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0