Hemma


Elton blir hemma idag oxå. Jag skulle tro att de är en släng av magsjuka ändå! Han åt mycket dåligt igår, bajsa rinnande men var ändå pigg.
Idag åt han en hel portion gröt, men medans jag snabbduscha, hade han fyllt en hel blöja till, helt rinnande.. Men han är lika pigg idag, så de är skönt! Nu hoppas jag bara att jag klarar mej, jag som alltid åker på magsjuka. Jag är som en svamp och drar åt mej skiten direkt!

De lär bli en till ganska lugn dag, med andra ord. Men jag tänkte försöka fixa lite här hemma ändå, byta nån gardin kanske? Tvätta lite, byta sängkläder och vika en massa tvätt. Imorron har vi bestämt att vi ska ha en städ dag, så de som inte blir gjort idag, fixar vi i morron!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Tack så mkt!! Yes, det blev en liten Melker! :D

Naaw, vad gullig han är Elton... Hihi, ska bli roligt att se om Melker får tigerdregglisen som sin snuttis med :)

2011-01-21 @ 19:48:50
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0