Spela spel


I går när vi kom hem efter mitt möte, var Martin här. Vi drack lite kaffe och surra skit, sedan bestämde vi att vi skulle äta middag tillsammans och spela spel. Så Martin for och hämta Gina, medans vi fixa med maten.

En kort stund efter att Martin farit, prata jag med Mia i telefonen, då hör jag hur Roger ropar lite paniksalget. Då hade Elton spytt rakt ut i soffan(?)! Jag tog Elton, som var skakis och rätt rädd, Roger fixa soffan.
Första tanken var ju magsjuka, men de lukta inget och när vi tänkte efter, åt ju Elton 4(!!!) skivor blodpudding tidigare. Sedan fick han tokhög feber och var inte alls pigg. Sluta med att han somna i min famn i soffan!

Han fortsatte sova när vi la ner han. Sedan spela vi Wii hela kvällen, jättekul! Gav många skratt :)
Strax efter 23 vakna Elton och hade lite smått panik, han kunde inte riktigt andas, då han hade nån konstig hosta.. Men efter lite äppeljos, kröp jag ner brevid han, så somna vi om! Hela natten har han varit som en kamin, trots Alvedon. Lika så i morse, så han fick Alvedon då oxå.

Vi som skulle med Memme till Fränsta idag och fira Isabell, som fyller 18år(!!!). Vart tar tiden vägen? Jag tyckte nyss hon och Louise var små..
Men vi blir hemma idag och myser i stället. Roger ska bara och spela match, annars är vi bara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0