Över!


Äntligen är Eltons feber över! Han fick sista alvedonen i förrgår natt, sedan har han varit feberfri. Men i natt har han sovit så himla dåligt! Redan igår kväll sov han oroligt, så innan klockan var 22, låg jag i sängen med han.
Han har vaknat flera gånger inatt, trott att de varit morron och velat kliva upp.. Så i morse när vi vakna, bestämde vi att han fick vara hemma från dagis idag. Jag fråga om han ville gå, men de ville han inte. Men jag prata med Emilie för ett tag sedan och när vi la på, sa jag till Elton att Emilie hade lämnat Stella på dagis, då börja han tokgrina och skulle oxå gå ;) Skruttunge!
Vi sattsar på i morron i stället och hoppas på att han sover bra i natt!

Igår vid 12 for Roger och jobba sin första dag, på den nya turen. Och han har fortfarande inte kommit hem.. Han skulle ha kommit hem vid 02 i natt, men allt var superförsenat. 
Jag prata med han när vi vakna och då hade han några timmar kvar. Han lät helt slut då, så jag kan ju bara tänka mej hur slut han kommer vara när han kommer hem!

Om Elton sover bra idag, kanske vi går på Stor&Liten. Får se vilket humör han är på, helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0