Börjat om..


Nu har vi börjat om igen, med sjukdomar. Elton fick ett bakslag med febern härom kvällen, men har varit feberfri sedan dess. Dock har han en himla rethosta och snoret rinner konstant!

Igår efter att vi hade ätit middag (eller ja, Elton åt ju inte..), kröp han upp i soffan, medans vi fixade bort middagen och disken. Då hör vi hur han börjar grina(?), då hade han så ont under näsan, efter allt torkande. Åh, lillfisen våran!

När vi hade sovit lunch igår, trotsa vi snoret och gick ut! Solen lyste och de var bara några få minusgrader. Dock blåste de isbjörnar och var rätt kallt. Men vi var ute nästan två timmar, gick på promenad och sedan handla vi till middagen.

Imorse när vi vakna hann vi bara få på oss lite kläder och sedan åkte vi till Timrå. Jag skulle nämligen på arbetsförmedlingen - jag räknas ju som långtidsarbetslös nu och ska vara med i nått som heter jobbgarantin.
Jag prata även om min operationen - om att jag inte vill påbörja något nytt innan, men de gick sådär.. Så jag ska prata med min handläggare igen, när jag ska dit den 21 igen.

Annars har vi bara varit hemma och inne, de är snöstorm ute.. Vi har sovit, prinsarna har badat och så har vi myst! Pojkarna hoppa i säng och skulle de på hockey tillsammans - jag fick inte vara med för Elton (tur att jag inte ville heller, haha!). Tror tillomed att min stora prins somna..

I morron skulle vi egentligen till Stella och fira henne, men Elton är ju inte allt för rolig med allt snor. Så vi fick tacka nej även denna gång :/ Skittråkigt!

Vi ska jag ta mej en macka och återgå till soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0