Börja


Igår var de ju arbetsförmedlingen som gällde för mej. Och nu när de blev längre till operation än jag trott, känns de som att jag måste börja med nånting (fast jag vill egentligen inte..).
Så i går blev de bestämt att jag ska ha praktik. Vart? Ja, om jag visse de. Känner mej smått stressad över alltihopa. Och hur blir de med dagis och Elton? Rogers arbetstider - hur ska vi få ihop allt?
Ibland önskar jag att mormor och morfar var pensionärer och att dom bodde närmare oss! Men när inte ens Memme (gammelmormor) är pensionär, är de ett bra tag tills mina föräldrar är de..

Idag var de dagis som gällde för prins Elton - vilket var ett tag sedan! Vi mötte upp Stella och Emilie påvägen, alltid lika trevligt att gå tillsammans :) Som vi saknar dom damerna! Elton blev rätt ledsen när jag lämna, vilket är ovanligt.
Efter dagis gick vi på Stor&Liten, på Eltons begäran. När de var slut, kom pappa Roger och hämta oss, så for vi till Memme. Där blev vi bjudna på middag och Roger fixa till Memmes torktumlare. Sedan hann vi bara hem, så skulle Roger och jobba - eller han skulle till Choppa och kolla på hockey före - och Elton skulle bums i säng. Idag tog de mindre än 45minuter för han att somna! Vi måste verkligen ta tag i nattningarna igen, lathet så de skriker om de..

Jag ska snart ta och krypa ner brevid prinsen, men jag är inte ett dugg trött, jag somna ju när vi natta.. Men nu när Elton somna i tid, lär han ju vakna ännu tidigare i morronbitti!


Jag ville knäppa kort på Elton - men han tyckte att jag skulle knäppa på kaktusen och blev sur. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0