Baka


Jag är inte helt överens med Rogers arbetstider än. Speciellt inte den här veckan, allt blir tokigt. Men men, jag hoppas att han har bättre tider nästa vecka!

Idag efter dagis, lova jag Elton att vi skulle baka. När vi kom hem, upptäckte jag att äggen var dåliga.. Åh, förklara de för en bakglad Elton!
Men snälla pappa, som precis hade kommit hem från ett superarbetspass, for och fixa de åt oss. Tack!
Så medans pappa kröp ner i sängen och sov, tog vi och baka. Resultatet blev en banankaka - som Elton tyckte var jättegod!

Nu är långa nattningar tillbaks.. Men ikväll var Elton så övertrött, att han grina sej igenom hela kvällsrutinen, tills att jag la han på kudden. Sedan låg han och snurra runt en timme.
Jag hade tänkt sola ikväll, vilket var en evighet sedan, men jag somna vid nattningen och sedan skulle Roger och träna. Så de blev inget.. Kanske att jag tar de i morron, vore underbart skönt!

Jag ska snart krypa ner brevid Elton, tänkte bara vänta på att Roger kommer hem först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0